Wednesday, November 18, 2009

positif

....em...berat masih turun naik..klu termakan lebih sket pasti 69kg kembali..hari ni 67.8kg semula..
so berat aku masih belom stabil..tapi alhamdulillah...da turun ke angka 60la kan....
...skang musim hujan sejuk tido sodap..tido bersama anakku tersayang...
anak aku po mcm seronok je tido di sisi bondanya ini..
..bosan..bila jadi gemuk..kena kutuk perli...ader yg cakap blakang..bila kita dietttt...
kena kutuk gaks....tapi org kutuk2 aku pasti dapat balasannye kan..
tapi klu x kutuk..maybe aku x kuat semangatkan....
..skang aku kena sentiasa positive jekan...anggap kutukan mereka sbgi cabaran..masa aku gemuk riak muka diaorg happi..
yerla aku da buruk gemuk.da x cantik..mesti huby aku akan mula x sayang...
bila aku balik n turun 20 lebih kilo ni...diaorg bukan tumpang gembira..wajah diaorg mcm x happi..
nampak sgt dengkinya..kenapa org mcm tu ha????sedangkan aku bila org tu dr gemuk ke kurus..aku sgt kagum
klu boleh nak kongsi tipss...
..aku klu da kurus kembali normal..insyaAllah x lokek nak kongsi apa2 petua n displin.....
kenapa mesti jeles kejayaan seseorang dgn usaha n doa....klu ko x berusaha kenapa marah bila org lain berusaha....
itula manusia x boleh tgk org lebih sedangkan dia malas nak berusaha...
haiiii.....
..bukan bab diet je..bab...lain pun..semua nak dengki je..x boleh tgk org lebih...
aku..jeles tgk umah org kemas cantik..so aku kena pastikan aku berusaha rumah aku bersih n cantik juga..
bukan cantik dgn kemewahan tapi dgn kekemasan keunikan dekorasi pemiliknyerrr....
...aku x reti jeles la x pasal2..tapi satu je aku mmg kuat jeles..klu hubby aku tgk ..puji perempuan lainnn..
yg tu haruslahhhh...hehehh

No comments:

Post a Comment