Saturday, May 16, 2009

yg sentiasa manis

Hari yang indah lepak di cc dengan hubby.....inilah masa bersantai kami..actually jarang2 sekali
Cuaca yang terik diluar membuatkan malas nak balik ke rumah yang pastinya bahang yg amat terasa???

Actually aku n hubby menantikan saat-saat bergelar mama n abah sebulan genap 18/19 may ni...klu ikut due 18/19 jun nanti tak pastilah cepat atau lambat
semua tu kuasa Ilahi...

Namun aku just mengharapkan saat2 yang pasti menjadi sejarah dalam hidupku itu akan bertukar manis untuk dikenang...

persiapan menanti bakal putera sulong(insyaAllah) hampir sepenunya dilakukan
dengan hati ini sentiasa memanjatkan doa semoga kesejahteraan bersama kami....aku bb n hubby pastinya...

Dan dari kejauhan aku jua memanjat doa kesejahteraan abahku n family yang on d way dr kuantan ke raub...setelah beberapa hari di hospital sbb infeski tube dilehernya hasil rawatan hemodialysis....akibatnya dialysis x dapat dibuat lagi....sudah seminggu lebih kurang
harap abah tabah menghadapi dugaan ini...

Sebenarnya aku n hubby nak melawatnya hari ini tapi disebabkan dia sudah dibenarkan keluar aku x jadi pergi lagipon mak aku kata x payahlah aku datang sbb aku pn da sarat sgtt...
sedih juga x dapat jumpa abah....

harap nanti abah akan dapat melihat n mencium cucu barunya yang ke1-10....
BBku...

No comments:

Post a Comment